Consilier tehnic vanzari piese utilaje agricole

București, Constanta, Pitesti, Suceava, Timisoara
Expiră 5 Iul. 2024
FB Anunt Angajare 2 (1)

Oraș de lucru: București, Constanta, Pitesti, Suceava, Timisoara
Nivel carieră: Mid-Level (2-5 Ani)
Departamente: Agricultura,Auto / Echipamente, Vânzări
Industria: Agrară, Mașini / Auto
Tipul job-ului: Full Time
Studii: Calificat

Candidatul Ideal

Cunoștințe cerute:
– Studii universitare sau similar – profil tehnic, sau economic
– Permis de conducere Categoria B
– Operare PC

Experiența:
– Experienta minimă de 3 ani într-o pozitie tehnică sau comercială în domeniul agricol
– Constituie avantaj experiența de vânzări piese de schimb pentru utilaje agricole

Competențe:
– Orientat spre rezultate, spre acțiune, proactiv
– Adaptabilitate și capacitate de învațare
– Flexibil, analitic, deschis, doritor să învețe, adaptabil
– Prezentare plăcută, carismatică
– Capabil să lucreze în echipă
– Disponibilitate pentru munca de teren
– Abilități de comunicare, negociere, facilitare, mediere
– Conștiinciozitate, punctualitate, rigurozitate, atenție la detalii
– Abilități de rezolvare a problemelor și luarea rapidă a deciziilor

Descrierea jobului

Cautam persoane dinamice, capabile de implicare in munca lor si dornice sa activeze intr-un mediu de lucru profesionist, orientat pe ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︃︀dezvoltarea continua a celor care intra in echipa noastra. Pentru noi, serviciile si solutiile aduse clientilor sunt cea mai buna carte de vizita si cea mai mare responsabilitate.

Responsabilitati:
– Identificarea pieselor de schimb in programele specifice, intocmirea de oferte si comenzi in raport cu nevoile clientilor
– Promovarea produselor companiei,
– Planificarea și urmarirea activității de vizitare telefonica a clienților, discuții cu acesția pentru identificarea corectă și completă a necesităților lor;
– Prospectarea zonei alocate pentru dezvoltarea bazei de date de clienti potențiali;
– Dezvoltarea portofoliului de clienți activi prin vânzarea către clienți noi;
– Negocierea si stabilirea condițiilor contractuale cu clienții săi, în conformitate cu politica comercială in vigoare,
– Mentinerea relatiilor cu clientii si gestionarea acestora;
– Intocmirea si transmiterea de rapoarte periodice si a oricaror situatii solicitate.

Oferta (bonusuri, beneficii):

– Pachet salarial atractiv
– Bonusuri in functie de performanta
– Telefon mobil
– Pregatire de specialitate
– Training-uri de dezvoltare a abilitatilor specifice activitatii

Daca sunteti interesat de acest job, va rugam trimiteti cv-ul a adresele  de mail iulian.dorobantu@autototal.ro si laurentiu.badea@autototal.ro / 0752 301 247

Preferințe de confidențialitate
Atunci când vizitați site-ul nostru web, acesta poate stoca informații prin intermediul browserului dvs. de la anumite servicii, de obicei sub formă de cookie-uri. Aici vă puteți modifica preferințele de confidențialitate. Vă rugăm să rețineți că blocarea anumitor tipuri de module cookie poate avea un impact asupra experienței dvs. pe site-ul nostru web și asupra serviciilor pe care le oferim.